Страници

30 ноември 2012 г.

За какво съжалява Майли Сайръс?


Да си тийн звезда си има и своите големи минуси. Може да си популярен в училище, но някои от най-хубавите и безгрижни години в живота ти се изплъзват. Но за какво съжалява Майли Сайръс?
Певицата, която не завърши традиционно средно образование заради ангажиментите си с Дисни, съжалява, че не посещавала училище в гимназиалните си години.
20-годишната звезда разкри, че прекарала "най-хубавата вечер" в живота си, когато била дама на бала свой приятел – удоволствие, което чаровницата не успя да изпита като тийнейджърка, предаде БГНЕС.

"Гимназията е нещо, през което ми иска да бях минала. Ходих на бал, но не бе същото. Хората ме ръчкаха за снимки", сподели Майли в интервю.

"Бях на бала на мой приятел гей и беше страхотно – най-хубавата вечер в целия ми живот. Но беше различно, защото не бях поканена от гимназиалното ми гадже или нещо подобно".

"И не познавах никого другиго на бала, защото бях просто гост. Иска ми се да не бях изпускала тези неща", допълни Сайръс.

Няма коментари: