Страници

13 януари 2007 г.

Де Ниро се върна зад камерата

След “Приказка от Бронкс” Робърт де Ниро отново застана зад камерата, за да ни предложи портрета на мъж, раздвоен между любовта към родината и семейството си, който не знае как да подреди приоритетите си. Рисувайки умело в продължение на три часа раждането на ЦРУ, Де Ниро проследява кариерата на Робърт Уилсън, който представлява събирателен образ на много действителни агенти. Мат Деймън още веднъж изненадва приятно в ролята на мрачен мъж, зает с търсенето на истината и обзет от мания за предателство. Ролята му напомня за тази във филма на Мартин Скорсезе “От другата страна”, а “The Good Shepherd” е вярна историческа възстановка, която ни потапя в политическия контекст на времето. Нет Фокус
След “Приказка от Бронкс” Робърт де Ниро отново застана зад камерата, за да ни предложи портрета на мъж, раздвоен между любовта към родината и семейството си, който не знае как да подреди приоритетите си.
Рисувайки умело в продължение на три часа раждането на ЦРУ, Де Ниро проследява кариерата на Робърт Уилсън, който представлява събирателен образ на много действителни агенти. Мат Деймън още веднъж изненадва приятно в ролята на мрачен мъж, зает с търсенето на истината и обзет от мания за предателство.
Ролята му напомня за тази във филма на Мартин Скорсезе “От другата страна”, а “The Good Shepherd” е вярна историческа възстановка, която ни потапя в политическия контекст на времето.

Няма коментари: