След “Приказка от Бронкс” Робърт де Ниро отново застана зад камерата, за да ни предложи портрета на мъж, раздвоен между любовта към родината и семейството си, който не знае как да подреди приоритетите си. Рисувайки умело в продължение на три часа раждането на ЦРУ, Де Ниро проследява кариерата на Робърт Уилсън, който представлява събирателен образ на много действителни агенти. Мат Деймън още веднъж изненадва приятно в ролята на мрачен мъж, зает с търсенето на истината и обзет от мания за предателство. Ролята му напомня за тази във филма на Мартин Скорсезе “От другата страна”, а “The Good Shepherd” е вярна историческа възстановка, която ни потапя в политическия контекст на времето. Нет Фокус
След “Приказка от Бронкс” Робърт де Ниро отново застана зад камерата, за да ни предложи портрета на мъж, раздвоен между любовта към родината и семейството си, който не знае как да подреди приоритетите си.
Рисувайки умело в продължение на три часа раждането на ЦРУ, Де Ниро проследява кариерата на Робърт Уилсън, който представлява събирателен образ на много действителни агенти. Мат Деймън още веднъж изненадва приятно в ролята на мрачен мъж, зает с търсенето на истината и обзет от мания за предателство.
Ролята му напомня за тази във филма на Мартин Скорсезе “От другата страна”, а “The Good Shepherd” е вярна историческа възстановка, която ни потапя в политическия контекст на времето.
Няма коментари:
Публикуване на коментар