Страници

28 януари 2007 г.

Мис САЩ: Аз съм алкохоличка и пия от 14-годишна


За пръв път в историята избраната за най-красива жена достига подобно падение – да разкрие, че е алкохоличка, пиеща от 14-годишна.
Тъжното признание е на настоящата Мис САЩ Тара Конър. 21-годишната красавица почти бе лишена от титлата през декември, след стана ясно, че хубавицата прекалява с алкохола и се държи неприлично на обществени места. След падението на Тара, подобни скандали разтърсиха още няколко американски Мис.
Все пак Тара запази титлата си, но в замяна на това трябваше да влезе в клиника за алкохолици.
Никой обаче не предполагаше, че Мис САЩ има толкова сериозен проблем с пристрастяването.
Само седмица, след като излезе от клиниката, Тара призна в интервю за списание “Пийпъл” тежката истина, че е алкохоличка.
”Не смятах, че имам нужда да ходя в клиника. Мислех си, че ми трябва само малко терапия, за да се овладея. Оказа се, че нещата са много по-сложни. Аз страдам и съм болна от алкохолизъм. Искам хората да знаят пред какво съм изправена”, заявява през сълзи Тара.
Мис САЩ споделя, че е изпила първата си чаша на 14 години и оттогава не е спирала.
Да си призната алкохиличка в шоубизнеса, особено в САЩ, е равносилно на смъртна присъда за кариерата.
Тара обаче е убедена, че ще се справи.
”Животът ми напълно се промени. Аз съм съвсем друг човек след лечението. Имах нужда да стъпя на земята и да осъзная пред какво съм изправена”, заяви Мис САЩ.
“Научих се да живея в един чист свят. В клиниката научих какво значи да си трезвен. Спечелих трезвеност”, напълно откровена е кралицата на красотата този път пред “Ню Йорк дейли”.
Родената в Кентъки блондинка изкара 21-я си рожден ден през декември в клиниката, а освен него - Коледа и Нова година, и остана там точно 31 дни – до 21 януари.

Няма коментари: