Страници

4 януари 2013 г.

Скарлет Йохансон не си и помисля за деца


Миналата година си отиде с няколко впечатляващи новини за звездни бременности. Кейт Мидълтън, Ким Кардашиян и Джесика Симпсън ще станат майки през 2013 г., но за Скарлет Йохансон това не стои на преден план в близките години.
Красивата блондинка позира в рокля на Виктория Бекъм за февруарския брой на сп. Elle. В интервюто за медията дамата отново засяга темата за неуспешния си брак с Райън Рейнолдс, който сега е женен за колежката ѝ Блейк Лайвли.

„Омъжих се прекалено млада и беше невероятно романтично. Харесваше ми да бъда омъжена жена, но е различно. Трудно е да се облече в думи. За мен да имаш функционираща връзка, не означава непременно да имаш и брак. Никога не мисля за брак, странно е, нали? Сещам се за това единствено когато хората ме питат дали няма да се омъжа отново", казва блондинката за опита си в семейния живот с Райън.
Не само бракът не я вълнува на този етап, но и децата. „Това наистина не е важно за мен. Не е в дневния ми ред на този етап. Няма да имам деца скоро. Имам чудесна връзка, работя много и както казах, те не са важни за мен".
Като куп свои колежки и Скарлет често е наричана „сексбомба". А ето и какво мисли тя за този епитет: „Мисля, че всяка жена, която подчертава извивките си по различни събития, е секси. В смисъл, аз винаги съм имала женствено тяло. И изведнъж всички забелязват, че имаш гърди и ти казват „сексбомба". Започват да ти викат „Новата Мерилин" и други подобни неща".

Няма коментари: