Страници

20 декември 2012 г.

Дрю Баримор: Най-накрая съм част от семейство!


Дрю Баримор е последното лице от корицата на списание Allure (януари/2013). В изданието тя разкрива подробности за своето ново семейство и малка дъщеря и освен това говори открито за това, че най-добрата ѝ приятелка – актрисата Кристен Уиг, излиза с бившото ѝ гадже - барабаниста Фабрицио Морети.

Това обаче е на втори план за Дрю, тъй като 37-годишната звезда има с какво да се гордее напоследък. Тази есен тя роди първото си дете Олив, а в началото на лятото се омъжи за красавеца и търговец на картини Уил Копелман. Освен това ѝ предстои да пусне своя линия гримове.

Ето и няколко акцента от интервюто с новоизлюпената холивудска майка:

За бурните си тинейджърски години:
"В тях имаше много грешки, дупки, пътувания, следване на лоши модели на поведение и т.н. Всичко ми е толкова ясно сега, но аз все още не се чувствам възрастна. Може би никога няма да порасна напълно."

За своя съпруг Уил:
"Ние сме противоположности, които се привличат. В същото време и двамата обичаме изкуството, музиката, приключенията и забавленията. Аз вече съм Копелман по фамилия. Имам документ, на който пише че съм Дрю Баримор Копелман. Сега той е моят дом. Чак ми идва да заплача като го казвам. Той е баща на дъщеря ми, аз съм майка на неговото дете. Най-накрая съм част от истинско семейство. Това е чудо."

За връзката на най-добрата ѝ приятелка Кристин с ексгаджето й Фабио:
„Тази връзка ми изглежда странна като кръвосмешение. Не са много хората, които биха били щастливи да видят своята приятелка да бъде романтично свързана с ексгаджето им, но за мен това не е проблем. Може би така е трябвало да се случи.“

За това, че е позирала за списание „Playboy“ през 1995 г.:
"Това беше част от моя бунтарски период, но все пак се радвам, че съм го направила. Радвам се, че съм живяла пълноценен живот, преди да създам семейство, защото сега мога да се наслаждам пълноценно на новия си живот."

За новия й проект – линия за гримове - Flower makeup line:
"Винаги ще се чувствам много ангажирана с това. По принцип всичко в живота си правя на принципа „на живот или на смърт". Харесва ми да бъда част от този бизнес.“

За новите си, по-пищни пропорции след бременността:
"Не мога да живея живот на лишения, затова ми е трудно да пазя диети. По-склонна съм да си остана пет-десет килограма по-тежка, отколкото да гладувам."

Няма коментари: