Страници

27 февруари 2007 г.

Джордж Майкъл кара на марихуана

Джордж Майкъл настоя, че не може да сложи край на пристрастяването си към марихуаната, защото наркотикът разбужда креативността му.
Наркотикът освен това уврежда гласните му струни. Джордж Майкъл е обезпокоен, че приемането на наркотици му помага в работата, но същевременно застрашава кариерата му.
Щеше да е по-добре, ако въобще не бях започвал да пуша марихуана, довери той. Марихуаната успокоява душата ми, но и съсипва гласните ми струни.
Пристрастен съм към този наркотик - нуждая се от него, за да съм креативен. Когато пиша песни, понякога минават часове, преди да намеря верния израз.
В такива моменти пуша джойнт и 5 минути по-късно съм приключил работата си над поредния стих. Марихуаната ми помага да бъда креативен, допълни певецът.

Няма коментари: