Страници

8 февруари 2007 г.

Ева Херцигова е бременна в шестия месец

Бившият топ модел Ева Херцигова е бременна в шестия месец, съобщи италианското издание на сп. "Венити феър".
Красавицата позира с поиздутото си коремче за корицата на петъчния брой на списанието.
Херцигова, известна в миналото с пищния си бюст, споделя, че се чувства невероятно като бременна и че похапва каквото си иска. Тя признава, че може да си стои бременна дори цели 10 години. Тридесет и три годишната красавица споделя пред италианското издание на "Венити феър", че бременността е събудила женствеността у нея и сега тя вече се чувства като нормална жена, докато в миналото е била мъжкарана.
"Усещането за живота, който расте в мен, извади наяве моята женственост. Винаги съм се държала като мъжкарана дори и в компанията на мъжете, а сега искам само да ме глезят и да се грижат за мен", казва красавицата.
Тя признава, че сега за първи път полага по-големи грижи за тялото си заради детето, което расте в нея.
Баща на бебето на Херцигова е нейният приятел, торинският бизнесмен Грегорио Марсиай, който е на 30 години. Според италианското издание на "Венити феър" двойката очаква момче.
Още преди да е родила, Херцигова казва, че е готова да роди още поне две деца. "Не съм от онези, които веднага след като родят, се заемат да свалят килограмите, натрупани по време на бременността", споделя бившият модел.

Няма коментари: