Страници

6 април 2015 г.

Парис Хилтън: Нямам време за любов!


Парис Хилтън стана известна с това, че е богата хотелска наследница, хайлайф купонджийка, бивша риалити звезда, певица и актриса, но всичко това вече е в миналото ѝ.

Красивата блондинка твърди, че вече не води див начин на живот, а че се е съсредоточила върху своята работа като бизнеса дама. Освен това тя е и успешен DJ.

Мис Хилтън е правнучка на основателя на "Hilton Hotels" Конрад Хилтън, а самата тя има бизнес империя (от 18 парфюма, модна линия с бутици, линия с аксесоари и собствен хотел "Paris Beach Club" във Филипините), която вече е генерирала печалба от около 2 милиарда долара.

Този месец 33-годишната хубавица позира за новия брой на френското списание Dujour, след като дълго време не се беше появявала в медиите.

Ето и няколко акцента от интервюто с Парис:

За това, че няма гадже в момента: "Напоследък съм доста заета и наистина нямам време за любов. Предпочитам на този етап да да съм необвързана. Скоро планирам да пусна нов диск с моя музика."

За това, че разбира от бизнес: "Винаги съм знаела на какво съм способна. Хората ме мислеха за глупава, но не знаеха, че аз играя театър. Всъщност никога не съм се интересувала какво мислят другите за мен. Може да съм родена със сребърна лъжица в устата, но се старая да се възползвам максимално от това, което животът ми е предложил."

За родителите си: "Майка ми винаги ми е казвала, че не е възпитано да се говори за пари, но не мога да не се похваля, че като диджей ми плащат средно по $ 30 000 на час, за да пускам музика на специални събития из нощните клубове в Маями и Ибиса. Всъщност аз ходя по клубове вече само, когато работя."

Няма коментари: