Страници

3 януари 2013 г.

Ноел Галахър е сигурен: Бог е фен на "Оейзис"


Рокаджията Ноел Галахър вярва, че ще след края на земния си път ще попадне в рая, защото според него Бог е почитател на "Оейзис", пише в. "Сън".
45-годишният Галахър вече е приготвил речта си за мига, когато ще се озове пред райските порти. Музикантът е убеден, че с думите си ще убеди свети Петър да си затвори очите за списъка с прегрешенията му, включващ секс, наркотици и рокендрол.

"Когато застана пред портите на рая, ще кажа: "Със сигурност сте чували парчето "Don't Look Back In Anger" ("Не поглеждай с гняв назад") на "Оейзис". Отговорът ще бъде "Разбира се". Тогава ще допълня: "Ето ме, нека вляза. Мога да ви изсвиря някоя и друга мелодия. Откраднал съм някои неща, доста съм посягал към дрога, но сега съм чист", с тези думи Ноел Галахър се надява да умилостиви свети Петър.
Пред райските порти обаче Галахър може да се сблъска с няколко неудобни въпроса, коментират шегобийци. Рокаджията ще трябва да обясни интерпретацията си на думите на Джон Ленън, че "Бийтълс" са по-важни от Исус, което в неговата версия звучеше "Оейзис" са по-големи от Бог".
Ноел Галахър дължи и друго обяснение. Миналата година, получавайки наградата "Богоподобен гений" на сп. "Ню мюзикъл експрес", той заяви: "Приемам, че съм гений, точно като Бог".

Няма коментари: