Страници

3 декември 2012 г.

Майли Сайръс: Стриптийзьорите са отвратителни


Певицата и актриса Майли Сайръс, която е сгодена за звездата от "Игрите на глада" Лиам Хемсуърт, смята стриптийзьорите за "отвратителни".
20-годишната звезда, известна най-вече с ролята си на Хана Монтана, бе стъписана при вида на група полуголи мъже, изненадали я в шоуто на Елън Дедженеръс. Тя дори подчерта, че не намира нищо привлекателно и секси в разкрепостеното им поведение, предаде Дейли Мейл.

"Никога досега не бях виждала мъж стриптийзьор. Единият от тях бе сладък. Но обикновено не искаш да ти сяда върху лицето. Отвратително е", настоя звездата.
"Щях да кажа на Лиам – утре не гледай Елън, задникът на един беше върху носа ми. Но се прибрах вкъщи и още от вратата той ми каза – всички публикуват твои снимки със стриптийзьори", коментира Майли.
Звездата може да не харесва стриптийзьори, но със сигурност си пада по балове. Миналата седмица Майли сподели, че страшно съжалява, че е пропуснала гимназията и бала си.
"Гимназията е нещо, през което ми иска да бях минала. Ходих на бал, но не бе същото. Хората ме ръчкаха за снимки", сподели певицата.

Няма коментари: