Страници

7 декември 2012 г.

Шаная Туейн се завръща


Шаная Туейн направи бляскаво завръщане на сцената след 8-годишна пауза. Певицата изживя драматичен период, след като съпругът ѝ ѝ изневери, и то с най-добрата ѝ приятелка, а след това тя имаше сериозни проблеми с гласа си.
Но борбената дама доказа на всички, че не пада по гръб. Тя изнесе страхотно шоу в хотел "Цезар Палас" , Лас Вегас и се сдоби с двугодишен договор, който я ангажира да пее там.
И тъй като именно Вегас е мястото, където ще се възроди кариерата на дамата, тя е корица на сп. Vegas.

В медията Туейн разказва :
За пресния си двугодишен ангажимент: „Толкова е вълнуващо. Съпругът ми винаги ми напомня, че удоволствието от работата ми се корени в това, да се се отдам на шоуто. За това се изисква кураж, но подкрепата и приемането ми обратно на сцената си заслужава. Амбицирана съм не само да пея, но и да продуцирам и режисирам, така че пред мен се отваря един нов свят."

За това, че е участвала активно в сценария на шоуто си: „Написах всяка една дума за това шоу. Помните ли този леопардов тоалет от клипа на "That Don't Impress Me Much"? И той участва в шоуто във Вегас. Но по един нов начин, благодарение на дизайнера Марк Боуер. Ще поема в една по-бляскава насока, с повече мода по време на другите си изяви. Това е начин да изразиш себе си".
За това, че увереността ѝ бавно се изгражда, след като си връща гласа: „Когато минавах през този процес в студиото с Лайнъл Ричи и коледния ми дует с Майкъл Бубле, те много ме подкрепиха. Бях толкова щастлива с тях и си помислих: „Добре, щом мога да направя това, мога да направя всичко".
„Уверена съм, като чувам как звучи гласът ми в студиото след работата ми с Лайнъл. „Днес е твоят ден", ми каза той. Сега знам, че съм готова да запиша нов албум, но просто в момента нямам време".
За феновете си: „Не искам да загубя контакта си с тях. Не искам да загубя елемента, в който мога да се докосна до хората, да се свържа с тях. За мен е сбъдната мечта това, че съм обратно на сцената".

Няма коментари: