
Поговорката "Който се смее последен, се смее най-добре" се оказа напълно валидна за Казахстан и скандалния филм на Саша Барън Коен "Борат", пише "Сън".
Казахстан, който бе осмян във филма, се радва на небивал туристически интерес, тъй като много хора идват просто да видят за какво става дума. Средноазиатската република бе почти непозната на туристите преди успеха на "Борат". Местните политици бяха убедени, че филмът накърнява репутацията на страната. Посланикът на Казахстан в Лондон Ерлан Идрисов заяви, че много казахстанци, видели филма по телевизията, са се почувствали обидени. Но сега става точно обратното, отбелязва лондонският таблоид.
Ново проучване показва, че след премиерата на филма миналата година, хиляди хора по света са посочили Казахстан като място номер 1, което трябва обезателно да посетят през 2007 година.
В резултат националният превозвач "Еър Астана" добави трети седмичен полет от Великобритания. Големите международни хотелиерски вериги отвориха луксозни хотели в Алмати и Астана. Туристическите сайтове отбелязват 300-процентно увеличение на интереса към хотелите в Казахстан.
Няма коментари:
Публикуване на коментар