Страници

27 март 2007 г.

Холи Бери обяви бойкот на брака


Американската актриса Холи Бери обяви бойкот на брака и заяви, че никога не ще се омъжи повторно в интервю за сп. „InStyle".
Притежателката на „Оскар" за най-добра женска роля от 2001 е стигнала до извода че двама „могат да споделят живота си и без пръстен и подпис".
Първият лично заинтересован от публичното изявление на 40-годишната актриса е вмоменташната й половинка - моделът Габриел Аубру, с когото има връзка от ноември 2005 г.
Сантименталният живот на Бери, както на по-голяма част от холивудските звезди, не бе низ от светлини, а точно обратното - тя премина през доста трудни моменти. Актрисата има в автобиографията си вече два брака - първият с бейзбония играч Дейвид Джъстис, а втория с R&B певецът Ерис Бенет. И двата завършиха с развод.
„Точно след последната ми връзка /с актьора Майкъл Ейли/ почуствах, че нямам нужда от никого и че съм си прекрасно и сама", разказва Бери.
„Когато се запознах с Габриел, той ме „обезоръжи" с многото търпение което притежава, сладкият човек, който е и с това, че ми показа колко различен ставаш когато те обичат истински. Преди това винаги ме привличаха мъжете, който командват. Габриел беше скромен, дори срамежлив на моменти и това го направи страшно привлекалетелен в очите ми", обяснява актрисата за вмоменташната си вързка.
В края на интервюто тя заявява, че напоследък много мислела да осинови дете, както била направила колежката й Анджелина Джоли.

Няма коментари: