Страници

23 януари 2007 г.

Брад Пит: Стриптийзьорките промениха живота ми

Успехът на Брад Пит по пътя към Холивуд е бил подпомогнат от стриптийзьорките. Да, точно така. При това така твърди самата звезда.
„Когато попаднах в Холивуд, една от първите ми работи бе да карам стриптийзьорки на ергенски партита. Трябваше да ги закарвам и откарвам, да събирам парите, да пускам ужасни касети с Принс и да хващам дрехите на момичетата, които хвърляха докато се събличаха. Не беше много приятна атмосфера и ми действаше ужасно депресиращо“, разказва младият баща пред списание „Нюзуик“.
Точно преди да напусне бизнеса с разсъбличащите се дами, Брад завързал важен контакт, който променил целия му живот.
„Едно от момичетата ходеше в клас по актьорско майсторство, водено от някой си Рой Лондон (най-известният учител по актьорско майсторство в Холивуд, починал през 1993 г. на 50 години). Тя ми даде адреса на школата и отидох там. Именно този човек ме вкара в пътя на славата, в който сега се намирам“, добавя Брад в покъртителната си история на успеха.
„И така..оказа се, че стриптийзьорките промениха живота ми“, казва шеговито 43-годишната звезда.
Освен значението на леките момичета за кариерата му, Брад сподели и колко важно е бащинството за него.
„Когато започнах, нямах идея, че филмите, които правя, ще ме определят, ще ми сложат рамка, и животът ми ще се основава на ролите, които съм избрал. Сега съм баща и има други неща, които са важни за мен“, споделя звездата от „Вавилон“ - последният му филм, който се отличи на Златните глобуси и чака още по-голям успех на Оскарите.
„Онзи ден, докато говорих по телефона, се замислих, че Лео (Ди Каприо) изигра много истински и силни мъже през последните години и си казах: Искам да играя мъжки роли, да бъда истински мъж. Тогава затворих телефона и си казах: „Не. Живей като мъж и филмите сами ще дойдат“, завършва Брад философската си тирада как трябва да бъде истиснки мъж, а не само секссимвол.

Няма коментари: