Страници

28 януари 2007 г.

Кучето на Парис Хилтън пие вода за 90 долара

В търговската мрежа на САЩ вече се разпространява специална бутилка вода на цена от 90 долара, съобщава руският телевизионен канал НТВ.
Продуктът е предназначен за американци с по-високи доходи.
Създателят на скъпата марка споделил, че идеята е да се лансира на пазара вода с луксозна класа.
Това не е напитка, а символ за статус, допълва той.
Бутилката е изработена от специално стъкло и украсена с кристали.
Новият продукт ще се разпространява приоритетно в ресторанти и нощни клубове.
Авторът на успешната маркетинг-идея с гордост се похвалил, че водата вече е оценена по достойнство от Джейми Фокс и кучето на Парис Хилтън.

Няма коментари: